Brotherhood
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


.
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gabri is in da house!!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gracella

Gracella


Aantal berichten : 13
Skill : 6
Registratiedatum : 07-10-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Beroep:: Assassin
Leeftijd:: 19
Partner:: Noo, are you the one?

Gabri is in da house!! Empty
BerichtOnderwerp: Gabri is in da house!!   Gabri is in da house!! Emptyza okt 08, 2011 4:12 am

(Yes, yes, yes, tien windjes in een fles!!)


Hallo iedereen :'3
Mijn naam is Gabriëlle, maar iedereen noemt mij Gabri (doen de meesten) of Gab (word niet zo veel gebruikt).
Ik ben sinds 2 augustus 16 jaar op deze wereld. Dus ik woon al 16 jaar in dezelfde gemeente, namelijk Emmen. Verschrikkelijk saai, want er valt nooit veel in Emmen te beleven >.<
Ik hou heel veel van eigen forums maken. Waaronder ik TLOSAV, HO, TO, FFW, AL, BBO op mijn naam heb staan. Van HO, TO, FFW en TLOSAV ben ik de hoofdbeheerder, van de andere twee ben ik mede-beheerder. Ook zit ik nog op AW, FL, B-E.T en nog een. Werkelijk genoeg om te doen dus. Verder houd ik van (bas)gitaar spelen, drummen, msnen, laptoppen, films kijken en muziek luisteren.
Mijn favoriete films zijn Twilight Saga's, Harry Potter en Avatar, Final Fantasy: Advent Children.
Ik zit op de MAVO (Theoretische Leerweg) in leerjaar 4, mijn examen jaar dus.
Mijn humor is droog en nuchter, zoals mijn moeder dat wel zegt :'3 XD
Waar ik ook nog een grote fan van ben, is Final Fantasy. Vooral de character Vincent Valentine is mijn favo character. Ook sinds kort fan van AC en verslaafd aan de DS game.
Mochten jullie nog meer willen weten, je kunt me altijd via een pb bereiken.

XX Gabri
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gabri is in da house!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Brotherhood :: Information&Rules :: Creating your character :: In Real-
Ga naar: